Klachtenregeling
Bij ’T Houten Hartje staat klanttevredenheid voorop. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is verlopen.
We raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@het-houten-hartje.nl. Wij streven ernaar uw klacht binnen 10 dagen in behandeling te nemen. Indien de afhandeling meer tijd vergt, brengen wij u hiervan tijdig op de hoogte.
Wanneer een klacht gegrond wordt bevonden, zullen wij samen met u zoeken naar een passende oplossing, zoals het kosteloos vervangen van het product of een regeling in overleg. Onze aansprakelijkheid blijft daarbij te allen tijde beperkt tot het factuurbedrag (exclusief verzendkosten). Indirecte schade of gevolgschade is uitgesloten van vergoeding.
Komt u er met ons niet uit?
Dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via:
www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil